
Fællesspisnings-gruppen
Højskoleforeningen har en fællesspisningsgruppe, der byder medlemmer af foreningen og andre interesserede på primært økologisk og vegetarisk mad i foreningens dejlige spisesal. Fællesspisningsgruppen synes, at det er sjovt at finde på nye retter, der kan serveres for 40 mennesker og er glade, når det lykkes at servere god mad for folk, der hygger sig sammen.
Vi lægger også vægt på at hygge os sammen både, når vi planlægger, laver mad og rydder op. Ring endelig til enten Charlotte eller Anna Grethe, hvis du gerne vil være med uanset om du har lidt eller meget tid at byde ind med
Maden serveres under uformelle rammer, og helt i højskoleånden vægtes socialt samvær, kulturelle indslag, fællessang, fællesskab og plads til alle generationer. Det er lykkedes at skabe rammer for deltagelse af både unge, ældre og børnefamilier.
Der er fællesspisning ca. en gang om måneden i de måneder, foreningen har åbent. Billetter kan købes online under menupunktet ”Billetter”, og salget slutter 4 dage før arrangementet. Hvis du ikke ønsker onlinekøb, kan du ringe til Charlotte (51396343) eller til Anna Grethe (60653688)
Vi er altid på udkig efter nye medlemmer- Vores store ønske er, at vi bliver nok til, på skift, at fordele os på to hold. Det ene hold står for alt det der foregår indtil maden sættes på bordet og det andet hold klarer opgaverne, når der er spist. Det kræver, at vi får endnu tre-fire til med på holdet.
Kunne du tænke dig at være med i gruppen? Vi lover dig, at det aldrig bliver kedeligt!
Hvis du, af en eller anden årsag, kun kan være med nogle af gangene, kun vil lave mad/vaske op, så hold dig ikke tilbage. Vi finder ud af det!!
Skriv eller ring endelig til en af os, hvis du er frisk!
På forhånd; tusind tak!
Kærlig hilsen ’fællesspisningsgruppen’:
Marie: 23727290
Anna Grete: 60653688
Annette: 42507095
Charlotte: 51396343